Repository logo
  • English
  • Deutsch
Log In
or
  1. Home
  2. HSG CRIS
  3. HSG Publications
  4. Wie gehen Hochschullehrende mit ihren Emotionen in der Lehre um? Eine Experience-Sampling-Befragung zum situativen Emotionsausdruck von Freude, Angst und Ärger
 
  • Details

Wie gehen Hochschullehrende mit ihren Emotionen in der Lehre um? Eine Experience-Sampling-Befragung zum situativen Emotionsausdruck von Freude, Angst und Ärger

Journal
Zeitschrift für empirische Hochschulforschung (ZeHf)
Type
journal article
Date Issued
2021
Author(s)
Thies, Katharina
Kordts-Freudinger, Robert  
Language
German
HSG Classification
contribution to scientific community
HSG Profile Area
None
Refereed
Yes
Volume
4
Number
2
Start page
164
End page
183
URL
https://www.alexandria.unisg.ch/handle/20.500.14171/111394
Subject(s)

education

Division(s)

University of St.Gall...

IWP - Institute of Bu...

Eprints ID
262212

here you can find instructions and news.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback