Repository logo
  • English
  • Deutsch
Log In
or
  1. Home
  2. HSG CRIS
  3. HSG Publications
  4. Ansatzpunkte zur Steigerung der Leistungsqualität am Point of Sales - Ergebnisse einer empirischen Studie zur Wahrnehmung der Leistungsqualität in SB-Warenhäusern
 
  • Details

Ansatzpunkte zur Steigerung der Leistungsqualität am Point of Sales - Ergebnisse einer empirischen Studie zur Wahrnehmung der Leistungsqualität in SB-Warenhäusern

Type
book section
Date Issued
1999
Author(s)
Rudolph, Thomas  
Schmickler, Marc
Editor(s)
Trommsdorff, Volker
Language
German
Keywords
Handelsmanagement
HSG Classification
contribution to scientific community
Refereed
No
Book title
Handelsforschung 1999/2000 - Jahrbuch der Forschungsstelle für den Handel Berlin (FfH)
Publisher
Gabler
Publisher place
Wiesbaden
Start page
141
End page
161
Pages
21
URL
https://www.alexandria.unisg.ch/handle/20.500.14171/60452
Subject(s)

business studies

Division(s)

IRM - Institute of Re...

Eprints ID
34768

here you can find instructions and news.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback