Cross- & Omni-Channel Management 2017 : in Deutschland, Österreich und der Schweiz

Item Type Book
Abstract
Authors Rudolph, Thomas; Linzmajer, Marc; Kleinlercher, Kristina & Lersch, Tim
Language German
Subjects business studies
economics
HSG Classification contribution to practical use / society
Date 2017
Publisher Forschungszentrum für Handelsmanagement Universität St.Gallen
Place of Publication St.Gallen
Number of Pages 72
ISBN 978-3-906057-24-8
Depositing User M. A. Martina Tödtling
Date Deposited 10 Jan 2018 10:53
Last Modified 25 Oct 2019 15:29
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/253262

Download

Full text not available from this repository.

Citation

Rudolph, Thomas; Linzmajer, Marc; Kleinlercher, Kristina & Lersch, Tim : Cross- & Omni-Channel Management 2017 : in Deutschland, Österreich und der Schweiz. St.Gallen : Forschungszentrum für Handelsmanagement Universität St.Gallen, 2017, - ISBN 978-3-906057-24-8.

Statistics

https://www.alexandria.unisg.ch/id/eprint/253262
Edit item Edit item
Feedback?