Bias-Based Creativity: Ein Beitrag der Konsumpsychologie zur Bereicherung des Prozesses der Entwicklung kreativer Kommunikationsideen

Item Type Monograph (Discussion Paper)
Abstract
Authors Fuchs, Matthias; Gollnhofer, Johanna Franziska; Naef, Stefan; Schwarz, René & Omlin, Christian
Language English
Subjects business studies
HSG Classification contribution to practical use / society
HSG Profile Area SoM - Business Innovation
Date 20 August 2020
Place of Publication St. Gallen
Number of Pages 22
Depositing User Dr. Matthias Fuchs
Date Deposited 20 Aug 2020 09:20
Last Modified 20 Jul 2022 17:42
URI: https://www.alexandria.unisg.ch/publications/260827

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Fuchs, Matthias; Gollnhofer, Johanna Franziska; Naef, Stefan; Schwarz, René & Omlin, Christian: Bias-Based Creativity: Ein Beitrag der Konsumpsychologie zur Bereicherung des Prozesses der Entwicklung kreativer Kommunikationsideen. 2020,

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