Repository logo
  • English
  • Deutsch
Log In
or
  1. Home
  2. HSG CRIS
  3. HSG Publications
  4. Kunden zuhören und von ihnen lernen, um Wachstum zu generieren
 
  • Details

Kunden zuhören und von ihnen lernen, um Wachstum zu generieren

Journal
Marketing Review St. Gallen
ISSN
1865-6544
Type
newspaper article
Date Issued
2013-10-18
Author(s)
Herhausen, Dennis  
Abstract (De)
Martin Campiche, Chief Sales & Marketing Officer, General Electric Germany & Europe, über Customer Centricity und warum Innovationskraft massgeblich für den Wachstumserfolg von Unternehmen ist. Das Interview führte Professor Dr. Dennis Herhausen, Assistenzprofessor am Institut für Marketing der Universität St. Gallen.
Funding(s)
Customer Centricity Implementation  
Language
German
HSG Classification
contribution to practical use / society
Refereed
No
Publisher
Gabler Springer Fachmedien
Publisher place
Wiesbaden
Number
5
Start page
6
End page
9
Pages
4
URL
https://www.alexandria.unisg.ch/handle/20.500.14171/88568
Subject(s)

business studies

Division(s)

IMC – Institute for M...

Eprints ID
226713

here you can find instructions and news.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback