Profile Page Dr. Thilo Pfrang

Profile Picture
Name Thilo Pfrang
Title Dr.
Institute/School IRM - Institute of Retail Management
Main Focuses Customer Inspiration
Education

Latest Additions (all)

  1. Item Böttger, Tim; Rudolph, Thomas; Evanschitzky, Heiner & Pfrang, Thilo (2017) Customer Inspiration: Conceptualization, Scale Development, and Validation. Journal of Marketing, 81 (6). 116-131. ISSN 0022-2429 [img]
    Preview
  2. Item Böttger, Tim; Rudolph, Thomas; Pfrang, Thilo & Evanschitzky, Heiner: Customer Inspiration: Conceptualization, Scale Development, and Validation. 2016. - Society for Consumer Psychology (SCP) Winter Conference 2016. - St. Pete Beach, Florida, USA.
  3. Item Pfrang, Thilo (2015) Das Potenzial von Eigennutzen und sozialen Normen nutzen. Marketing Review St. Gallen, 32 (5). 77-89. ISSN 1865-6544
  4. Item Pfrang, Thilo; Rudolph, Thomas & Emrich, Oliver: Reducing Opportunistic Product Returns: The Potential of Self-Benefits and Social Norms. 2015. - 44th European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference. - Leuven, Belgium.
  5. Item Rudolph, Thomas; Böttger, Tim; Pfrang, Thilo & Evanschitzky, Heiner: Customer Inspiration: Conceptualization, Scale Development, and Validation. 2015. - AMA Winter Marketing Educators' Conference 2015. - San Antonio, USA.
  6. Item Rudolph, Thomas; Emrich, Oliver; Kleinlercher, Kristina & Pfrang, Thilo : Der Schweizer Online-Handel. Internetnutzung Schweiz 2015. St.Gallen : Forschungszentrum für Handelsmanagement der Universität St.Gallen, 2015, - ISBN 978-3-906057-15-6.
  7. Item Rudolph, Thomas; Pfrang, Thilo & Weber, Maximilian : Konsumententrends im Schweizer Elektronikdetailhandel : Das Branchenprofil 2015/16. St.Gallen : Forschungszentrum für Handelsmanagement, 2015, - ISBN 978-3-906057-21-7.
  8. Item Rudolph, Thomas & Pfrang, Thilo (2014) Der Point of Sale als Inspirationsquelle : Kundeninspiration als Markenstrategie. Planung & Analyse: Zeitschrift für Marktforschung und Marketing, 2014 (3). 28-31. ISSN 0724-9632
  9. Item Pfrang, Thilo; Rudolph, Thomas & Böttger, Tim: Inspire to Delight: the Effects of Customer Inspiration on Consumers' Purchase Decisions. 2014. - 43rd European Marketing Academy (EMAC) Annual Conference. - Valencia, Spain.
  10. Item Silberer, Günter & Pfrang, Thilo (2013) History Advertising: Werbung mit der Unternehmensgeschichte - Wirkungspotential und Ergebnisse einer experimentellen Studie. Transfer - Werbeforschung und Praxis, 59 (3). 6-17. ISSN 1436-798X
Feedback?