Repository logo
  • English
  • Deutsch
Log In
or
  1. Home
  2. HSG CRIS
  3. HSG Publications
  4. Produktentwicklung mit Virtual Communities - Kritische Reflexion und prozessuale Fundierung interaktiver Wertschöpfungpsprozesse
 
  • Details

Produktentwicklung mit Virtual Communities - Kritische Reflexion und prozessuale Fundierung interaktiver Wertschöpfungpsprozesse

Series
Forschungsberichte zum Marketing
ISBN
3-930230-26-7
Type
book section
Date Issued
2008
Author(s)
Hildebrand, Christian  
Editor(s)
Pohl, Alexander
Mühlhaus, Daniel
Language
German
Keywords
Open Innovation
Community Managment
Virtual Communities
HSG Classification
not classified
Refereed
No
Book title
Modernes Innovationsmarketing im Kontext von Open Innovation
Publisher
Eigenverlag der Professur für Marketing, Innovation und E-Business an der Universität Trier
Number
Nr. 7
Start page
142
End page
160
Pages
19
Official URL
https://www.uni-trier.de/fileadmin/fb4/prof/BWL/AMK/Download-Bereich/AP_und_FP/Pohl-M%C3%BChlhaus_Forschungsbericht_Nr_7_-_DRUCK.pdf
URL
https://www.alexandria.unisg.ch/handle/20.500.14171/79267
Subject(s)

business studies

Division(s)

IBT - Institute of Be...

Eprints ID
60042

here you can find instructions and news.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback